יום שבת, 20 בפברואר 2010

יום שישי של אליס.

אתמול היה היום הראשון של הסופ"ש שאלס אירגנה, אני השתתפתי רק באתמול, לצערי, והיה פשוט מעולה!!
קודם כל החברה הייתה מקסימה, האירגון ובעיקר וסדנאות.
כשהגענו קיבלנו תגית עם השם, תיק גודי בג, וסינר אדום מדליק עם הכיתוב של הכנס.


הסדנא הראשונה היתה של אליס, קיבלנו קיט משגע למיני אלבום פשוט מושלם!!
הנה הקיט -



המיני אלבום הוא מיוחד, נפתח בכמה כיוונים וצורות, פשוט מתוק!! לא צילמתי את שלי כי הוא עדיין לא היה גמור אבל הנה כמה דוגמאות מהאלבום של אליס. -













כשאני אסיים את שלי אני אצלם אותו, הוא פשוט משגע. היינו חבורת בנות פטפטניות, במיוחד בבוקר ככה שלאליס היה מאוד קשה להשתלט על הבלאגן שעשינו :) אבל כל הכבוד לה, היא הצליחה



אחרי זה היתה לנו סדנא של סלין, היא פשוט מקסימה, עם המון חוש הומור, שמחה וסבלנית.
זה הקיט שקיבלנו -


הרעיון היה להכין דף LO אבל שיש בו איזה אלבומון קטן, משהו חמוד מאוד, עם צביעה של אקרילי על מסקנטייפ.
הנה מה שייצא לי -


כשהסיפרון הזה באמצע בעצם נפתח לכמה דפים, הנה חלק מהדפים -









פה סיימנו ויצאנו להפסקת צהריים, אליס הביא קיטרינג ואנחנו נהננו מאוכל טוב בשמש הנהדרת ונחנו לנו בכיף.

3 תגובות:

הגר עופרי אמר/ה...

היה ממש כיף !!!!!!!
תודה על החברה !!! תהנו היום במסיבה ... :-)

יאללה מחכה למפגש הבא......

Unknown אמר/ה...

איזה דף מקסים יצא לך!
ונראה שהקיטים היו ממש מלאים כל טוב!

Meital אמר/ה...

איזה יופי של דף יצא לך!!!
מחכה לראות את האלבום :):)