יום שישי, 11 ביוני 2010

כמה דברים שהכנתי לכמה אירועים, בקיצור, מיקבץ!



בקומונת מפתח ליצירה הייתה החלפה של אדום לבן, להכין כרטיס אדום לבן. אני הגרלתי את קינשסה1, וזה הכרטיס שהכנתי לה :

את שלי קיבלתי בהפתעה מוחלטת מ...יותר מסתם יעל..שהיא ממש במקרה אחותי :))
תודה יעלי, הכרטיס מקסים!


בקומונה אחרת התקיים אתמול מפגש, לקראת המפגש הכנתי כמה דברים, דף לספר שמן, שזהו דף שמכינים לפי מספר המשתתפים שרוצים, את אותו דף. זה אתגר די מעייף להכין את אותו דבר כל כך הרבה פעמים..פה זה היה 16 פעמים!!
הדף היה צריך להיות עבה, ובמוטיב הציפורים.ובמפגש כל אחת תחזור עם ספר שמן שיש בו 16 דפים שכל אחת הכינה.
זה מה שעשיתי:
היה פה לא מעט עבודה...קודם כל חתכתי דף 10X10, אחר כך עם מסיכה השפרצתי גלימר מיסט אדום. מעל זה גזרתי רשת ורודה, מעל זה בקאטלבאג יש לב סגול, מעל זה הציפורים והכיתוב שהוחתמו באמבוסינג לבן וניגזרו במדוייק...ולסיום העיניים הזזות.






 
והצד השני:



בנוסף השתתפתי בהחלפת משאלות שאירגנה קשת, אני הגרלתי את smiley שביקשה מחזיק מפתחות לא שביר.
האמת פה התפקשש לי...הייתי בטוחה שהיא ביקשה קישוט לתיק לא שביר, וזה מה שהכנתי...יצא קצת פיקשוש ואני מקווה שהיא תאהב....זו הכרית כמו מאיטליה.



 

צד שני


 וזו תגית ברכה:



והכל ארוז....


אני קיבלתי שרשרת מקסימה ממיכלי המארח, מיכלי תודה!!
ולמיכל (הלא היא mic1511)שאירחה אותנו בצורה נפלאה
הכנתי מסגרת לתמונה כמו שדפי לימדה אותנו.







זהו,  היה מפגש נהדר, אוכל מעולה, עוגות טובות וחברה נעימה, הכי חושב!!
תודה רבה לכולם על ערב מהנה, למיכל על הכנסת אורחים חמימה, לקשת על האירגון המתוקתק.
וקינשסה, הילד שלך כ-ו-ב-ש, פשוט לתת ביס...:))



12 תגובות:

יעל - קונדסונים אמר/ה...

מיכלי, הכל מקסים, אבל הכרית לוקחת מענק!!! היא פשוט נהדרת!!! אהבתי.

כמה עבודה השקעת בספר השמן. וואהו!

המסגרת יצאה לך נהדר - אני מרשה לעצמי לאמר שאני אפילו אוהבת אותה יותר מאשר את המקורית שהכנת (: היא פשוט נהדרת!

מגוון רחב שך עבודות, והכל מקסים.

חגית אמר/ה...

איזה מבול של דברים משגעים!!! ואת מצחיקה, מה ההבדל בין קישותיק לבין מחזיק מפתחות???? אפשר פשוט לשים מפתחות על השיקושתיק באותה מידה, והוא ממש יפהפה בעיניי!! מקנאה בכן על אתמול :-)

Unknown אמר/ה...

אהבתיהכל!!
אבל הכרית הזאת הורסת, אמרתי לך כבר אתמול... מהממת!
המסגרת הזאת, חייבת ללמוד איך...
בקיצור... הכל יצא טואוב!!

הגר עופרי אמר/ה...

מיכלי כמה השקעה למפגש ! הדף מקסים, אבל הקישוטיק (קישותיק?) מנצח !!

Meital אמר/ה...

איזו עבודה על החיתוך בספר השמן!!!!
הכרטיס שעשית נהדר :)
וממש אהבתי את הכרית עם הכפתורים המהממים האלה שעשית לסמיילי!! וגם התגית מיוחדת ומוסיפה :)
המסגרת מלבד ממש יצאה לך יפה - נראה לי שאפילו יותר יפה מאשר עם המילוי :)

rinat אמר/ה...

"פיקשוש" יפה,לדעתי הוא יכול להיות גם מחזיק מפתחות.
המסגרת מקסימה,טוב אני משוחדת אני מאוהבת בלבד♥

tamari* אמר/ה...

מיכל כמה עבודות יפות!
המחזיק מפתחות נפלא,
והעמוד שלך לספר השמן שמח ומתוק!

yael yaniv אמר/ה...

מיכלי - מאיפה להתחיל?
המחזיק משגע כ"כ-את צריכה לפתוח ליין שלם - ממחזיק למחזיק אני מתאהבת בהם יותר יותר
המסגרת משגעת ואת...איזה כיף היה לבלות איתך (אמרתי לך כבר שאני מתה מה עלייך.?

yael yaniv אמר/ה...

אה.....והדף הצ'אנקי שלך מקסים - הרשת, החיתוכים והגזירות (באמת מדוייקות לאללה) - דף משגע
לא שכחתי כלום?
שבת מקסימה שתהיה

קשת זאבי אמר/ה...

הכל יפייפה!
נהניתי מאוד לפגוש אותך ולראות את העבודות המקסימות שלך!

Unknown אמר/ה...

מיכל.. כמה דברים.. איזה כיף
אהבתי את המחזיק מפתחות! הוא מקסים. הבד הורוד הזה מקסים! התחרה כמובן מוסיפה המון.
והמסגרת שהכנת למיכל, מתוקה כל כך.

והספר השמן... עכשיו כשכל הדפים אצלי אני שמחה שהשתתפתי וזכיתי לקבל דף כזה :)

פיית מרציפן אמר/ה...

תשמעי עבודות הלבד שלך הולכות ומשתבחות וכל כרית שאת מכינה היא יפה יותר מהקודמת.
כן מחזיק לא מחזיק העיקר שזה יפה ומושקע ומשמח.

המסגרת יפהפיה והתגית עם הפרח מזכירה לי שצריך למצוא שימוש גם לזו שלי