יום שבת, 12 במרץ 2011

שמיכת טלאים להגר + סינרים לגן

קודם כל הגר המקסימה ילדה 2 בנים קטנים ומתוקים, נועם ודן, אז קודם כל מזל טוב למשפחת עופרי המורחבת :)
אני ויעלי חשבנו להביא משהו קטן לתשומת לב, משהו קטן עד שהמתנה הגדולה תגיע...
אז בערב תפירה ישבנו להכין כל אחת שמיכת תינוק,  יש 2 בנים, שתי שמיכות.. כל אחת לקחה את זה לכיוון שלה.
פה אתם יכולים לראות את השמיכה המקסימה של יעלי.

וזו שלי:
בחרתי לעשות שמיכת טלאים, כשהמסביב שלה זו שמיכת פיקה לבנה. הצד האחורי זה בד כותנה נעים.




הגר מאוד אהבה, ואני מקווה שהבנים שלה יאהבו גם :)

בנוסף הכנתי לגן 2 סינרים של אמא שבת ואבא שבת, אז בצהרון קצת קינאו...וביקשו גם סט כזה של תורן הגן ותורנית הגן.
לא הספקתי לצלם לכן לקחתי את הסינרים לגן וצילמתי שם....בתנאים איומים...
את הסינר הראשון של הבנות צילמתי דווקא על עומר שלי, הבד נקנה בהולנד והוא בד טלאים מקסים...





ואת הסינר של הבנים דווקא דגמנה לי אחת הבנות בגן, אני לא צילמתי את הראש שלה בכוונה כדי לא לחשוף אותה...הבד הוא בד טלאים מנחלת בנימין.



אחרי הפעם הקודמת למדתי כמה דברים שמאוד שיפרו לי את העבודה הפעם, ואני מאוד אהבתי את התוצאה, זה יצא לי מדויק ומתאים בגודל!



9 תגובות:

yael yaniv אמר/ה...

מיכלי, נתחיל מעומר שתמיד אבל תמיד כ"כ משגע בתמונות הדוגמנות שלו 3>
הסינרים משגעים והיה ברור שיקנאו בסינקי השבת שלך (-: והשמיכה להגרי מקסימה מקסימה

Adiya אמר/ה...

השמיכה יפייפיה!!
הסינרים מתוקים והילדון חמוד :-)

רביד פלג אמר/ה...

איזה סינרים יפים!! הפכת להיות נכס לגננת;-)

השמיכה מקסימה אף היא!

יעל - קונדסונים אמר/ה...

מיכלי, השמיכה מקסימה. כל הכבוד על האומץ להכין שמיכת טלאים. שיחקת אותה בענק! מתנה שימושית וכייפית (:

והסינרים משגעים! יושבים על הילדים בול, ואני בטוחה שאהבו אותם מאוד בגן (:

יעל

gallish אמר/ה...

מיכלי, התפירה פשוט יושבת עלייך בול! כל דבר יותר יפה מהשני! השמיכה לבגר... מדהימה!

הגר עופרי אמר/ה...

תודה רבה מיכלי!!! השמיכה משגעת....... מחכה בשקט עד שהקטנים יבואו הביתה... והסינרים-וואו ! מקסימים והדוגמן עוד יותר :-)

Smadar אמר/ה...

הסינרים... וכמובן הדוגמן מהממים !!!
אבל השמיכה... פשוט מטריפה !!!
משמ אהבתי !
LoolaB

צרויה אמר/ה...

אני לא יודעת מה יותר מתוק,
הסינרים או השמיכה...
אהבת את בד הטלאים!
והשמיכה נראית מאד כיפית ומפנקת!
שמחתי להכיר... :)

Meital אמר/ה...

השמיכה מהממת!! איך כל אחת מכן לקחה את זה למקום אחר לגמרי :) איזה כיף להגר :)
הסינרים גם מאוד מיוחדים :)